Gå til hovedinnhold

Give-Away!


Jeg har passert utrolige 100 000 besøk på bloggen min, og det er klart det må feires! Og selvfølgelig må det feires med gaver til dere som faktisk gjør at dette er så ubeskrivelig gøy!

Jeg ser at det er mange som finner bloggen min pga Luefabrikken, så jeg ønsker også denne gangen å dele give-away'en i to. Den ene premien er derfor tre valgfrie produkter fra Luefabrikken. Den andre premien er til alle strikkedamer/hekledamer/sydamer/kreative damer som følger bloggen min, både dere med og uten blogg :) Premien her er en sommerlig Mumi-strikketøypose, 2 nøster av favoritten Pickles Abuelita Tjukk Merino og maskemarkører/charms. Hvis du ønsker annet motiv på strikketøyposen er det selvfølgelig mulig å velge blant disse. Er du strikkegal og ønsker deg lue, eller er du luegal og ønsker deg strikketing er selvfølgelig det også lov! ;)

For å være med, skriv en kommentar under innlegget her. Du får ett lodd for kommentar og to lodd for kommentar + link til give-away hos deg. Skriv om du ønsker ett eller to lodd, om du ønsker luepakke eller kreativ pakke og husk mailadr om du skriver som anonym :) Trekning blir om 2 uker, tirsdag 12.juni.

Da ønsker jeg alle lykke til, og tusen takk til alle dere som titter innom! ♥

Stor klem fra Gry-Anette

Psst: Den aller første som legger igjen kommentar får en liten overraskelse!

Kommentarer

Randi sa…
Dette vil jeg bli med på og jeg tar selvfølgelig to lodd!
Nina sa…
Gratulerer med 100 000 besøk!! Utrolig mye flott du lager, både luer og andre kreative ting.
Jeg tar to lodd, linker til deg om få min. .
Kreativ pakke.
to vrange sa…
Gratulerer med imponerende besøkstall! Jeg har vært så heldig å vinne give-away hos deg før, men jeg prøver meg igjen, jeg! :) Tar et lodd, og ønsker meg strikkedamepakken!
Hiver meg med jeg også :)
To lodd, på den kreative pakken.

Gratulerer med flotte besøkstall, det er veldig fortjent også :)
Hei!
Jeg tar selvfølgelig to lodd!! Skal lage ett innlegg i bloggen min senere i dag;) kjempe spennende gaver, og selvfølgelig ønsker jeg meg kreativ pakke for den strikkeposen var bare sååå nydelig!! Jeg så på de andre du hadde i eplabutikken også; og de er kjempe lekre alle sammen;)
Ha en fin dag! Selv er jeg "husmor" i dag!!
Hei!!

Jeg er ofte innom bloggen din, og har kjøpt lue og pannebånd fra luefabrikken - kjempe gode luer =) Lillegutt er strålende fornøyd med lua si!! jeg er også strikke/ hekle gal, så dette blir et vanskelig valg???? kan jeg skrive flere kommentarer og linke til både facebooksiden min og i bloggen min og være med på begge premiene?????? HUff jeg bare tulla.... Jeg velger den kreative pakken =) men garn og mummistrikkepose ;-) linker uansett både i blogg og fb!!!

Ha en fin dag!!!

Hilsen Mamsen
Innestemmen sa…
Å, jeg er med! To lodd, tjohei! Strikkepakke =))
Cloudberry sa…
Gratulerer med så mange besøk :)
Ønsker meg luer hvis jeg skulle være heldig å vinne - ett lodd :)
metanoia sa…
åååh så flott !
eg prøver kreativ-pakke lykken med 2 lodd :D
Bundingen sa…
Imponerende besøkstall! Gratulerer! Jeg blir med og tar ett lodd. Ønsker meg strikkepakke om jeg skulle være den heldige.

Ha en strålende dag!
Ruth sa…
Så gøy! Eg prøver lykka med eit lodd på kreativ-pakken.
Flotte gaver! Har fulgt deg noen uker og det du lager er helt nydelig :)
Jeg trekker to lodd og håper at jeg vinner en av premiene.. klarer ikke velge mellom dem.. ;o)
ela sa…
tack för din trevliga blogg som jag följer.Jag har ingen egen blogg.
Jag har ingen stickpåse så det vill jag gärna vinna.

elainesbild@yahoo.se
Så fine premier! Jeg tar ett lodd og ønsker meg kreativ-pakken om jeg skulle vinne :)
Gurimalla sa…
Jeg blir gjerne med! Håper jeg vinner kreativ-pakken. (1 lodd.)
Yngvild sa…
Henger meg på med ett lodd, ønsker meg den flotte kreativpakken hvis jeg skulle være den heldige!

Yngvild
Emilie sa…
Jeg tar gjerne ett lodd:)
Veronica sa…
Gratulerer så masse!!! :)
Hiver meg på med ett lodd, og krysser fingrene for den kreative pakken. :)
Guro sa…
Gratulerer med besøkstallene! Kjempefin blogg du har:)

Jeg tar ett lodd og ønsker meg veldig strikkepakken.
Fríða sa…
jeg er ikke så dygtig til og lægge kommentar, men kigger altid med her hos dig. jeg vil gerne være med, et lodd til kreativpakken.
kh.fra Island
Frida
Fríða sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elise sa…
Gratuleres så mye med 100 000 besøkende, jeg vil selvfølgelig være med å feire deg:) Jeg tar ett lodd på den kreative pakken:) Ha en riktig fin dag videre:)
Kikkitull sa…
Fine!
Jeg tar gjerne et lodd på den kreative pakken :)
Gratulerer med alle besøkene :) Jeg vil gjerne være med på loddtrekningen! Trekker ett lodd til kreativ pakken :)
Gratulerer :) Så fine premier, jeg trekker 1 lodd :)
Ha en fin fin dag!
Gratulerer :) Så fine premier, jeg trekker 1 lodd :)
Ha en fin fin dag!
Miriam sa…
Gratulerer med så mange besøkende :)

Vanskelig å velge her altså.. Men tar to lodd, og håper på å vinne en lue til pjokken (har jo en selv allerede, og den er jeg superfornøyd med! :D)
Anonym sa…
Hipp hurra og gratulerer med 100 000!

Jeg vil gjerne være med og tar to lodd :-)

Om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg luepakken..

Ha en fin dag!
Jeg kan godt forstå at du har mange besøg, din blog meget inspirerende.
Hvis lykkens gudinde peger på mig, så vil jeg helst have strikketøjdposen med indhold.
Anonym sa…
Heia :) Æ e stadig vekk inne på bloggen din å ser på alt det flotte du lage. Æ blir så inspirert at æ må innom flere gang i uka. Give away høres bare så spennanes ut :) Vibeke vibnango@gmail.com
Marihøna sa…
Hei og gratulerer! Blir gjerne med og tar et lodd, ønsker meg strikkepakken din :)
Birgitte sa…
Gratulerer! Jeg tar gjerne to lodd og legger ut link til Giveawayen på bloggen min! (etstrikkehjem.blogspot.com)

Ønsker gjerne mumiposen med garn :)

Ha en fin dag!
nattugglan sa…
Grattis till så många besökare!! Jag tar 2 lotter, länkar från min blogg..o jag har ingen skillnad vad jag vinner..mössorna är lika fina som stickpåsen!
Likis strikk sa…
Tar ett lodd :) Og jeg kunne ha tenkt meg strikkepakken.
Susanne sa…
tar gjerne ett lodd jeg, og om man skulle være så heldig å vinne, så er det uansett hvilken av pakkene for min del ;-)


Gratulerer med 100 000 besøkende :D
Trine sa…
Gratulerer med så mange besøkende. Kjempeinspirerende blogg du har. Er ofte innom og titter. Har MANGE luer fra luefabrikken, den siste kjøpt i forrige uke :) Tar derfor gjerne ett lodd på stikkepakken.
Skjevikhuset sa…
Så koselig! Blir gjerne med på 2 lodd!
Takk for tips om bryggekafe! Tror den står på menyen på nordover turen vår i sommer! Så kjempe koselig ut der.

Ha en fortsatt fin og kreativ uke!
Lena sa…
Ett lodd på luepakken :)
LaLa`s Loft sa…
Å så fin pakke, blir med jeg - kreativ pakke eller luepakke..... Hm, kreativ ja :) Linker til deg jeg :)
Birgitte sa…
Gratulerer med mange besøk!! Bloggen din er bare superfin! Jeg blir så inspirert av alt det fine og kreative du lager:) Jeg velger den kreative pakken:) To lodd på meg!
Berit sa…
Så spennende, jeg er med med to lodd og jeg ønsker den kreative pakken :)
Ha en fin uke videre!
Anonym sa…
Heisann.
Jeg følger jevnlig din blogg - du inspirerer!

Jeg har ingen egen blogg å linke til, men tar veldig gjerne et lodd i denne flotte give away'en.

Gleder meg til å se fortsettelsen på din meget inspirerende blogg :-)

Mvh, Elin
(elin.hojmark@lyse.net)
Ane sa…
To lodd på meg, selvfølgelig!! Jeg ønsker meg kreativ pakke. :) Så stas med give away altså.
siwi sa…
Gratulerer ! Så er det jo ein slik trivelig blogg du har. Var inne og kikket på alle de fine luene dine, tar et lodd på dem!
Anonym sa…
Et lodd til meg. Fine luer! Mvh Åshild (aashild.t.aas@hotmail.com)
Synnøve sa…
Aiaiai! Grattis med 100 000! Jeg ser at jeg nærmer meg halvparten og er strålende fornøyd med det - kanskje jeg også må kjøre i gang en liten gi-bort :) Hvis jeg blir den heldige vinner, så tror jeg at jeg ønsker meg en kreativ pakke! :)
Anonym sa…
Blir selvfølgelig med og feirer dette - har stor inspirasjon av bloggen din. Og jeg har til og med kjøpt maskemarkører av deg som brukes flittig hver eneste dag :-)

Så derfor to lodd til meg og det krysses fingre :-))
VarmeMasker sa…
Gratulerer med 100 000! Du lager veldig mye flott og har en inspirerende blogg så ikke så rart at så mange er innom deg:-) Jeg tar et lodd, hvis jeg er så heldig å vinne ønsker jeg meg en kreativ pakke!
Quiltefeen sa…
Gratulerer med 100 000 besøk!! Du har jo en kjempefin blogg, så klart du får mange besøk..:)
Jeg er med, og tar selvfølgelig to lodd.. :)
Jeg ønsker meg veldig en kreativ pakke om jeg skulle være så heldig å vinne..
Klem, Kristin
Linda sa…
Gratulere med alle de besøkende! Ikke rart det, så mye fint som du lager :) Kunne veldig godt tenke meg den mums posen jeg, er bare så søt! Tar et lodd :)
Unknown sa…
Tar gjerne 2 lodd jeg. Hvis det å dele på facebook teller som å dele..
Å vil gjerne ha strikkepakken jeg da.
Marianne sa…
Gratulerer med 100 000!Finn ofte inspirasjon til nye prosjekt på bloggen din, og synest at luene dine er kjempefine,så eg tek to lodd:)
Renathe sa…
Gratulerer!! :D Kreativ pakke! <3 mummi <3

pssst garn er kjøpt inn til kurver, men herlighet hvor lang tid det tar og finne den heklekroken ;) over en mnd nå!
Ann-Katrin sa…
Heia! Utrolig fin blogg du har som jeg er ofte innom, og som jeg ofte blir inspirert av! Jeg tar gjerne to lodd! :)
Anonym sa…
Jeg vil gjerne være med, tar to lodd ;)
TinaF sa…
Gratulerer!!
Tar gjerne ett lodd,
og ønsker meg kreativ pakke :)
Linda sa…
Gratulera!! Detta vil eg vera med på og tek 1 lodd.
Maskeball sa…
Gratulerer med de første 100000!!! jeg tar et lodd på strikkepakken. :)
Guro sa…
I og med at jeg ikke har noen blogg å linke fra tar jeg ett lodd! Gratulerer med så mange besøkende på bloggen! :)
Stinemorღ sa…
Jeg må selvsagt være med!
Gratulerer med så mange besøkende - ikke at jeg syns det er rart :)

2 lodd på meg!

klem
Anonym sa…
Hei, kjempefin blogg. Er imponert over alt du kan, og har tid til, fabrikk og blogg og små barn. Har brukt luer fra fabrikken din som gaver til mange jenter som har blitt veldig glad. Flink er du:-) jeg vinner nok ikke, men gøy å se hva du får til.
Fra Tina( Tromsdalen)
Silje sa…
Jippi! To lodd på meg! :)og jeg vil nå helst ha garn og sånn jeg da.. ;)
Tenk - å kunne få belønning for å lese den flotte bloggen din da!

klem fra silje :)
Systro sa…
Gratulerer med så mange besøk på bloggen!
Eg tek eit lodd, og krysser fingrane for at eg får ein strikke-gåve-pakke! Systro
Kristin72 sa…
Hei, så fin blogg du har:-) den skal jeg følge. Jeg tar gjerne et lodd og håper på en kreativ pakke:-)
Mvh Kristin
Hanna sa…
Så fin giveaway! Jeg tar gjerne ett lodd og ønsker meg lue-pakken om jeg vinner :D
Spacegirl sa…
Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/12-juni-giveaway.html

Har jag turen att vinna vill jag ha luepakken.
Ina sa…
Gratulerer med så mange besøkende! Ikke rart når du har en så inspirerende blogg!<3
Det blir ett lodd på meg, og hvis jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg den kreative pakken!
Ina:)
Sarah sa…
Du gir meg alltid inspirasjon og glede når jeg trenger det sånn mest. Takk for alt det du gjør!
SpiralSpinn sa…
Flott blogg jeg titter innom ofte :) Legger ut link på min blogg også ;)
Blåbærlina sa…
69 kommentarer allerede!! :O)
Så gøy med feiring og fine premier!! Vanskelig å velge, men det må vel bli kreativ pakke...
Vil gjerne linke til deg, såda blir det to lodd.

Forresten; Lua fra deg, som man ser på bloggen min, er kjøpt av min svoger, Vilmers pappa, som var på villmarksmessa i vår.
Jeg sier nok fra om jeg får øye på deg et sted :O) det kan jeg love!!

Lykke til med lotteri! :O)

klem fra Nina
Elin sa…
Gratulerer så masse! Besøkstallet er imponerende!
Jeg hiver meg med i konkurransen med ett lodd, og ønsker meg strikkedamepakke :D
lenebv sa…
Jeg vil gjerne ha et lodd, og ønsker meg klreativ pakke med uglepose! ;-)
Tovepia sa…
Wow, det garnet er bare nydelig!!..og flott farge!! Klart jeg er med, så jeg kan ikke annet enn å ønske meg den;)
Det er streiketider, og jeg skal på møte...liker det ikke;)
Nyt dagen, klem fra mæ;)
Anonym sa…
Hei snuppa <3

Æ vil veldig gjerne være med på give awayen din. Om æ sku være så heldig å bli trekt ut så ønske æ mæ kreativ pakke :o)

Klæm fra Marita
Plosellas sa…
2 lodd og ønske om: kreativ pakke

Hilsen:

plosella_38@live.com
Desirée sa…
Gratulerer med flott besøkstall! Vel fortjent! Derfor er jeg gjerne med på giveawayen din, og det blir 2 lodd på meg :)
Ha en fin dag :)
Strikketine sa…
Hei, jeg deltar gjerne med to lodd og ønsker meg kretiv pakke hvis jeg skulle være så heldig.. :-)
Lene sa…
Gratulere med så mange besøk - det er vel fortjent! :)
Jeg tar to lodd og venter i spenning! Ønsker meg "strikkepakken"!
Ha en strålende dag!
Hilde sa…
Gratulerer! :)

2 lodd på meg! :)Kreativ pakke er ønsket :)
En rosa fugl sa…
1 lodd på meg og kreativ pakke er mest tiltalende. :D
Janne Eliassen sa…
Flott og inspirerende blogg du har :) Jeg prøver lykken med et lodd på kreativ pakken.
Wooooow! Gratulerer hjerteligst, en imponerende mengde besøk - men det skjønner jeg så godt! :D

Herlighet for noen flotte premier, jeg kaster meg inn med 2 lykkelodd og krysser fingre for kreativ pakke! :)

Ha en fin onsdag videre!
Stor klem, Eli Kristin
Gratulerer med så mange innlegg!! Du har en kjempefin blogg!
Jeg tar 2 lodd og ønsker den kreative pakken;) Legger meg til som følger, og linker til deg på bloggen min;)
Hege Kristin sa…
GRATULERER!!!!! Tar ett lodd og ønsker meg lue-pakken dersom jeg skulle være så heldig å vinne.
Anonym sa…
Gratulerer med så mange besøkende.Tar 1 lodd og ønsker meg kreativ pakken om eg vinn.Krysser fingrene=)'
Hei! Eg tar gjerne 2 lodd! Likte begge pakkane, men trur eg velge Kreative pakken nå. Håpe eg vinne! :)
Klems
Her var det mye fint! Så flink du er!!
Gratulerer med 100.000 besøkende!!
Jeg tar to lodd og ønsker meg kreativ-pakken :-)
Anonym sa…
Hei
Gratulerer med 100.000 besøkende og takk for mye
god inspirasjon.
Det blir et lodd og ønske om en kreativ pakke.
Nyt dagen
Klem fra Line
Hei, klart eg vil vere med!! Tar gjerne 1 lodd på kreativpakke:) Elles vil eg få sei at eg synest du har ein flott blogg !!
gyldenkron sa…
Jeg vil gjerne være med, og krysser fingre for at jeg vinner :) Ett lodd på meg.
Guri sa…
2 lodd til meg :)

Den kreative pakken fristet VELDIG ;)

Klæm
Anonym sa…
Hei og gratulerer med så mange besøkende! Du har en flott blogg som er koselig å lese og du langer masse flotte ting. En inspirasjonskilde er du!

Må stappe hue ned i pensumbøkene igjen jeg... Eksamen i morgen. Men jeg tar ett lodd nå så får vi se om jeg tar ennå ett etter eksamen :D
Kathrine sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kathrine sa…
Gratulere med så mange besøkende:) jeg hiver meg med og tar et lodd på den kreative pakken:)krysser fingrene for den var virkelig fin:)
StrikkeDolla sa…
Garngal som jeg er, trekker jeg to lodd!
Skulle jeg være heldig, ønsker jeg garnet og strikkeposen :-D
injosa sa…
Spennande å vere med på, så eg tar to lodd.
A-I sa…
Så flott blogg du har, ddenne må jeg titte mer i! Gratulerer med så mange besøkende! Jeg tar to lodd hos deg, og som strikkegal så river det litt innerst inne å si at jeg ønsker meg en luepakke om jeg skulle være heldig! Men luene var jo så fine!
Anonym sa…
Flott blogg med masse kreativitet:)
J tar 1 lodd og ønsker meg kreativ pakken.
Grattis med så mange besøkende:))
Hilsen Janne
(jannek66@hotmail.com)
smilehull sa…
Jeg vil være med! :) Tar to lodd og blir veldig glad for en kreativ pakke til sommeren! ;)

På forskudd, god helg!
Jag vill gärna vara med 1 lott, önskar mig en kreativ packe. Tack för trevlig blogg.
Anonym sa…
Hei!
Jeg vil gjerne være med :) Tar 1 lodd.

Om jeg skulle vinne vil jeg gjerne ha strikkepakke/kreativ pakke (litt usikker på hvilken pose jeg synes er aller finest :-) )

mf.i@hotmail.com
Jeg blir gjerne med, ett lodd på meg, og skulle jeg være så heldig - kreativ pakke hadde jeg valgt da:)
Hustvedts sa…
Jeg vil gjerne ta 1 lodd, og siden jeg har sett på med misunnelse at du har strikket i Picklesgarn, ønsker jeg meg kreativ pakke (gjerne med fargerik strikkepose) hvis jeg er så heldig å vinne :-) Og jeg skulle gjerne kunne si at jeg kommer og henter en evt gevinst selv, for nå er det lenge siden jeg har vært i Tromsø, men det blir visst ikke i sommer heller:-(((
Så mange som vil bli med..
Men den som ikkje prøvar vinn i allefall ikkje..
1 lodd til meg!
Same kva eg vinn, berre eg vinn ;-)
bittan sa…
Grattis !
Visst villjag vara med o väljer krativ-paketet o hoppas på tur. blir en lott.
bittan4@gmail.com
Stine sa…
Hurra hurra! Og for en fin "gevinst" :) Jeg tar gjerne to lodd og krysser fingrene for at strikkeposen havner hos meg :)
Bettan sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tove sa…
1 lodd på meg, ønsker meg garn hvis jeg vinner :)
Tilla sa…
Jeg tar gjerne to lodd og velger kreativ pakke:) Garnet var bare helt nydelig! Og gratulerer med så mange besøk:)
Christine sa…
Hei! for en flott blogg du har :) ønsker delta med et lodd og satser da å vinne kreativ pakke!
Ha ei videre fin helg!
Unknown sa…
Gratulerer med masse besøk. Jeg tar et lodd og ønsker meg strikkepakken. :)
Bettan sa…
Vilken trevlig blogg du har. Jag lägger mej genast som följare. Jag vill oxå vara med i din Give Away. Grattis till alla dina besökare. Jag länkar i min blogg. 2 lotter på kreativ pakke Kram sytanten
Anonym sa…
For en kreativ blogg du har. Virkelig inspirerende.
Jeg tar gjerne et lodd og er med i trekningen om kreativ pakke!
Hilsen Magnolia!
magnh-b@frisurf.no
Gratulera!! Skjønar godt at du har så mange besøkande. :) Eg tar sjølvsagt to lodd.
Premiedryss sa…
da vil jeg gjerne ha 2 lodd av deg!! hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så vil jeg gjerne ha den kreative pakka.
Anonym sa…
Jeg er med :D
deltar med 1 lodd :)
ønsker meg luepakken :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no
Victoria sa…
For en nydelig strikketøypose! Jeg elsker mummitrollene. <3 Tar 1 lodd da jeg ikke har blogg selv, og krysser fingrene for den kreative pakken. :)

lazahhh@gmail.com
Frihet sa…
Jeg er med!! Håper på vinnerlykke ;)

1 lodd.
Kristin sa…
Gratulerer så mye! Jeg er gjerne med og prøver lykken på kreativ pakke med ett lykkelodd:)
Erika sa…
Jeg tar gjerne et lodd på den kreative pakken:)
Anonym sa…
Jeg tar gjerne ett lodd, og ønsker meg kreativ pakke om jeg skulle være den heldige vinneren.

snefrid1@msn.com
A-H sa…
Ett lodd på meg:) Håper på vinnerlykke, og ønsker meg kreativ pakke og den skulle slå til:)

Klem
Lena sa…
Gratulerer med 100 000 besøkende! Flott side du har!

Jeg ønsker meg 1 lodd. Premieønske er Kreativ pakke.
Rødhette sa…
Hei! Så flotte premier! Likte både luene og strikkeposen, men tror jeg kunne ha mest bruk for strikkeposen, altså kreativ pakke. Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)
Geroannie sa…
2 lodd :)
Ønsker luepakken
sorgenfri2#hotmail.com
Jeg prøver lykken med 1 lodd for kommentar ejg :) og om jeg skulle vinne ønsker jeg kreativ pakke

Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)
Solveig sa…
Grattis med så mange gjester ... satser på vinnerloddet jeg ;-) og håper en kreativ pakke kommer til meg ...
Malin sa…
Jeg vil gjerne være med, og trekker ett lodd. Ønsker meg lue:)
Ett lodd på kreativ-pakken.
Charlotte sa…
1 lodd på luepakken takk;)

Klem charlotte
mimouna sa…
Så koselig med giwe away, og gøy med mange treff på bloggen. :)

Tar gjerne et lodd jeg også, garn og mummitroll så kjekt ut.

God sommer til deg og dine!
Line sa…
Gratulerer med alle besøkene!
Jeg prøver meg med et lodd, og skulle jeg være så heldig å vinne så ønsker jeg meg en kreativ pakke!
litjjenta sa…
Gratulerer med besøkstallene :) denne må jeg bare bli med på. Har ennå til gode å teste ut pickles sitt garn :)

Ha en fortsatt fin kveld
Gratulerer så mye med enorme besøkstall...
Vil prøve ut lykken på den kreativepakken med å trekke to lodd :)

Ha en fortsatt fin uke
Ann-Charlotte
Hilde. sa…
Hei. Når var alt som det skulle... Jeg vil gjerne være med, 1.lodd til meg, aner ikkje hvordan man lenker...... Masse fint du lager. Luer eller kreativt det er et fett.... Klem fra Hildehg.
Hannepanne sa…
Denne blir jeg med på, kjempe fin blogg og "strikkerier" ;)
Trekker 2 lodd....tvi tvi

Hanne=)
Anonym sa…
Kjempefin side.Veldig artig å følge med på. Tar gjerne to lodd.
fjellgeit sa…
Kjempeside. Nå har jeg meldt meg som følger. 2 lodd så klart
Anonym sa…
Gurimalla - at du rekker å lage så mye! Jeg er imponert. Jeg har ingen blogg selv, så jeg tar ett lodd med ønske om en luepakke. :o)

Hilsen Jarleifsdotter
jarleifsdotter@msn.com
Siri sa…
Har fulgt bloggen din lenge og både jeg og jenta mi har luer fra deg og er superfornøyde!!
Jeg tar 1 lodd og X fingrene for at det kansje blir garn på meg ;)
Vårsol sa…
Hei. Takk for en flott blogg, inspirasjon og nye mønstre.
Jeg atr ett lodd.
Lykke til videre.
Gratulerer. Vil gjerne være med på trekningen. Ønsker meg strikkepakken om jeg blir den heldige.
LillaPanter sa…
For en flott give away! =)

Jeg tar to lodd. Har linket til give away'en din på bloggen min.

Jeg ønsker meg den fine kreative pakken.
Krysser fingrene for vinnerlykke for en gangs skyld.

Ha en fin dag! :)
Anonym sa…
Prøver meg med 1 vinnerlodd. Klarer ikke bestemme meg for premie, men tror det må bli lue :)

martine@readentertainment.no
Pernilla sa…
Dette blir jeg selvfølgelig med på!
Jeg trekker to lodd.
Noen overraskelse blir det ikke på meg for man an ikke si at jeg hva først ute, hmmf.
Hvis jeg skulle vinne så ønsker jeg meg den kreative pakken.
Takk for en herlig blogg som alltid er like koselig å stikke innom.
Pernilla
Wenche sa…
Lekker give-away. Vil gjerne være med i trekningen om luepremien, Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 2 lodd til meg.
Tanja sa…
Koselig inspirerende blogg.
Jeg tar 1 lodd på den kreative pakken :)
Tonje sa…
Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd :) Snuppa mi har allerede ei lue fra deg, men det hadde vært kjekt med et pannebånd også ;-)
Frieblonder sa…
Gratulerer med så mange besøk! Kjempeflotte premier. Jeg er selvfølgelig med og krysser fingrene med to lodd. Vanskelig valg, men jeg tror jeg går for den kreative pakken:)
klem
Kristine sa…
Dette er jeg med på! Mummi er min absolutte favoritt, så krysser fingrene her ;)

Ett lodd fra meg :)
Amanda sa…
Jeg ønsker kreativ pakke, 1 lodd :)
Unknown sa…
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Jeg vil gjerne være med og feire..
( \_/ ) Trekker 1 lodd. Om jeg er
(=’.'=) heldig så ønsker jeg en
(«)_(«) kreativ pakke :)
Ønsker deg en kjempe fin uke videre.
Varm hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com
Anonym sa…
Ett lodd og luepakke;-)
Mvh Kristine D, Tromsø. kr-daa@online.no
Marthe sa…
Jeg tar et lodd og ønsker meg tre valgfrie produkter fra luefabrikken. Håper jeg vinner!!
Gleder meg til du kommer på villmarksmessa neste helg :)
Anja sa…
Hei :) Stilig premie! Jeg tar et lodd.

anjaha95@gmail.com
Anja sa…
Hei :) Stilig premie! Jeg tar et lodd.

anjaha95@gmail.com
Anonym sa…
Hiver meg så klart med!
Satser på vinnerloddet med et lodd :)

Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com
Anonym sa…
Et lodd på kreativ pakke.
Bra blogg:)
niandi@online.no
Gratulerer med så mange besøkende! Jeg tar to lodd. Om jeg skulle vinne ønsker jeg garn og garnpose, selv om jeg også veldig gjerne skulle hatt en lue. Kreamania lenge leve=;0)
Jeg vil gjerne være med, og tar selvfølgelig to lodd :o)

-Fie
Unknown sa…
Vilken härlig blogg du har. Mycket mysiga alster. Klart jag vill vara med o tävla 2 lotter Tack. Garn paketet ser mysigt ut. Ha en underbar helg Kram Beijan
Margit sa…
Så hyggelig! Henger meg med, heilt "på tampen" - har nettopp oppdaga bloggen din: mykje fint å sjå;O) kjem tilbake!
Ha en fin fin søndag ;O)
Gratulerer så masse ♥

Jeg er gjerne med og tar 2 lykkelodd. Kan tenke meg begge pakkene da jeg liker å strikke og har en liten tass som gjerne vil ha ny lue.

http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/giveaway-hos-g-anettes-kreativiteter.html

Klem
Sissel sa…
Super blogg, og gratulere så mye med besøkstallet :-) krysser fingrene og tar et lodd - luepakken :-) sissel@sisselogronny.no
Unknown sa…
Så flotte gaver ,jeg vil gjerne være med.
2 Lodd på meg og luepakken var kul da.

Marit.
Anonym sa…
Hei hei:) Førr ei flott sia du har, å så mye fint du lage:) Fikk prøve ei lue hos vænninna mi i dag, den satt bare superbra på å så stilige mønster. Så vi skal komme innom dæ en dag å handle luer :) Har delt linken t luefabrikken din på min FB, å har anbefalt luen dine på d stærkeste, suuuperfine e de :) Håpe på å vinne luepakke selvfølgelig:)Hadde vært en fin overraskelse å ta med hjæm t trøndelag:)

Så heldig vi e at d finnes sånne kreative menneska som dæ, så kan vi som ikkje e så kreativ kjøpe sånne flotte produkta av dæ :)

Hilsen ruthhelenebakke@gmail.com
Tina sa…
1 lodd på meg :)
tina.sves@gmail.com
lapappilon sa…
hello!
I want to play with you...please enter my name....
2 lodd
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia
Margrethe sa…
Hei, jeg vil gjerne vinne kreativ pakke og tar ett lodd :) margrethekarijord@gmail.com
hejsa80 sa…
Hei
Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

hege_boe@hotmail.com
Anonym sa…
Hei på deg!

Så utrolig fin blogg du har!
Hvis jeg skulle være så heldig å bli trukket ut,
så ønsker jeg luepakke.
Deler med alle mine venner,
så da blir det vel 3 lodd på meg da.

Mvh. Guri Marie

guri_marie.kristoffersen@getmail.no
Lisbet sa…
Gratulerer med så mange besøkende.
Jeg vil gjerne være med i trekkningen og tar 2 lodd. Skulle jeg være så heldig må det bli strikkepakken.
Marius sa…
blir med på trekning med ett lodd!

Ønsker lue-pakke.

Marius
grotan@hotmail.com
Anonym sa…
Hei hei :) Må bare si at disse luene er de beste luene jeg noen gang har hatt :) Har kjøpt de til hele familien, å de passer alle perfekt. Gleder meg allerede til å kjøpe flere nyheter ;)

Da jeg ikke er noe særlig til strikker, håper jeg på å vinne luepakken :P


Hilsen annikenrobertsen@hotmail.com
BMB sa…
Trekker ett lodd, og ønsker meg kreativ pakke! :o)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com
mips sa…
Åh, jeg ønsker meg nye luer til høsten!:) velger altså luepakken og tar to lodd (linker hit fra facebook da jeg ikke har blogg). Klem
(snuppi-85(krøllalfa)hotmail.com)
Pia sa…
Kan jeg lige nå at være med....
Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
Hvis jeg er heldig, så ønsker jeg mig kreativ-pakken.
Anonym sa…
Jeg vil gjerne være med på konkurransen:)
Så fin blogg du har!
Har ikke blogg selv, så blir ett lodd på meg:)

ida_jc@hotmail.com
Kristin sa…
Åh, nå var det vanskelig å velge, siden jeg er både strikke gal og lue gal ;-) Men tror vi går for lue, for luene dine er jo perfekte sommerluer, og sommerlue bruker jeg jo hver dag, så litt variasjon hadde vel vært tingen :-)
Siden jeg ikke blogger må jeg nøye med med ett lodd.
Kristin :-D
rule sa…
Koselig å oppdage den kreative bloggen din!! Legger meg til som følger og gleder meg til fortsettelsen!!! Ha en fin tirsdag!! Klem Ruth
Anonym sa…
Härlig blogg och härlig give-away!
Jag tar en lott och vill gärna vinna lue även om jag är galen i att sticka! Mössorna är bara sååå fina och jag är galen i mössor också!
Hoppas på tur!
Mvh Anna-Karin
annakin.h@hotmail.com
Anonym sa…
Hei, gratulerer med så mange besøkende! Du har en inspirerende og flott blogg, flotte bilder av lillefrøkna :)) Tar 1 lodd.
Ha en fin dag :)
Mona
mona.bakkeby@hotmail.com
Anonym sa…
Glemte å skrive at jeg ønsker luer :)
Mona
Hanne sa…
Hei. Er ute i siste liten ser jeg, tar to lodd jeg:-) Visst jeg skulle vere så heldig å vinne ønsker jeg meg den kreative pakken. Krysser fingre og tær:-) Hae en fin uke.
Happy sa…
Prøver lykken på to lodd - og er jeg den heldige ønsker jeg med strikkepakke :-)
Anonym sa…
If some one wishes to be updated with most up-to-date technologies
therefore he must be visit this site and be up to date daily.
Here is my webpage ... get your ex back
Anonym sa…
In perѕon, I don't genuinely want to utter some what I a singular role that fits them to some Online Pokies better than to others.
Feel free to visit my site :: card games
Anonym sa…
Just before created with doing this juice extractor offer a whole lot bedding, nutrients.
Any may even include their personal blenders to blend not damp vegetables.

Normal tutorials for any of the blender package may frosted glass.

Blendtec maintains motivated single speeds up and additionally periods of time
about complementing recipe in every in the meals.

Also visit my blog: osterizer blender parts 4094
Anonym sa…
Paradisus Resort hotels might be all-inclusive high-class option business which explains run of Melia Rentals Regarding. Perhaps you should stay with specifically what bothered have written system. For a medium-duty laptop, our own Product or service 810 is ideal for items, store firms, and simply donut saves.
Anonym sa…
Progressively the plastic gasket begins to wear out.
One major juicer blender relates to the GNC Minimum Mixer Tube.
Learn how to Put away 35% And earn Free delivery! The most effective attributes of mutually then recycled plastic planting containers you can
find containing plastic containers. Juicing postulates automatically identifying grease because of the pulp linked with berry and therefore veggie.



my webpage - blender reviews

Populære innlegg fra denne bloggen

Enkle pulsvarmere, med oppskrift

Ett par pulsvarmere blir fort til to par når det er så enkelt :) Etter å ha slitt litt med en engelsk oppskrift med både fletter, hullmønster og en merkelig tommel-løsning...fant jeg ut at det enkle er det beste! Så jeg startet på nytt uten oppskrift og strikket de på enkleste vis. Pynten kom på etterpå, og gjorde susen :) Her er oppskriften hvis noen vil prøve seg: G-Anette's Enkle Pulsvarmere Garn: Nepal fra Drops (ca 60 gram) Pinner: 3,5 Legg opp 32 m. Strikk 2 r, 2 vr i 9 cm. På neste pinne øker du 4 m jevnt fordelt. Fortsett i glattstrikk til arbeidet måler 7 cm fra økningen. På begynnelsen av neste pinne, strikker du inn en kontrast-tråd over 6 masker, til tommel. (se beskrivelse her ) Fortsett i glattstrikk 3 cm til. Strikk 1,5 cm med 2 r, 2 vr. Fell av. Tommel: Plukk opp de 6 maskene over og under kontrast-tråden + plukk opp en ekstra maske på hver side av tommelen = tilsammen 14 masker. Strikk glattstrikk i 2,5 cm, strikk 1 pinne med 1 r, 1 vr. Fell av. Stri

Tovede kosetøfler med oppskrift

Endelig er denne jentas favorittårstid her! Og med den kommer strikkelysten smygende tilbake :) Og hva passer bedre enn å starte høsten/vinteren med gode varme kosetøfler! Oppskriften ble til for et par år siden, etter å ha strikket flere par (etter andre oppskrifter) uten å finne akkurat mine tøfler. Men disse er mine, og nå kan de bli dine også. Og om jeg får si det selv...så sitter de som støpt på foten, hihi ;) G-Anette's Tovede Kosetøfler Garn: Fritidsgarn. 3 nøster offwhite, 2 nøster blå Pinner: 5,5 Tøflene strikkes frem og tilbake med bare rette masker *we like* :) Legg opp løst 50 m med blå, strikk 1 pinne rett. Bytt til offwhite og strikk 17 riller (34 pinner) Sett de 18 ytterste maskene i hver side på hver sin tråd. Strikk 20 riller over de 14 midterste maskene. Strikk så 2 m smn på starten av de fire neste pinnene = 22 riller på midt-stykket. Nå flytter du de 18+18 m (på trådene) over på pinner og fortsett slik: Strikk riller over de 18 første maskene, plukk opp

Snurrelue med oppskrift

 Denne luen har jeg strikket mange av tidligere, og nå måtte jeg bare lage en til :) Jeg holder jo egentlig på med to (...) større strikkeprosjekter så da var det godt med ett lite kveldsprosjekt. Og så hadde jeg noe lysegrått garn liggende som bare ventet på å bli lue :) Jeg vet at denne luen fins i mange varianter, bl.a. har Sandnes Garn en som ligner. Men akkurat denne er min da, og her kommer oppskriften til de som vil prøve: G-Anette's Snurrelue Garn: 2 nøster Freestyle fra Dale.  Pinnenr: 3,5   Legg opp 80 m på p 3,5. Strikk *2 r,2 vr* til arbeidet måler ca 5 cm. (hvis du ønsker en litt "løsere" lue og enda mer baggy kan du bytte til pinne 4 nå) Strikk 2 r, 2 vr, samtidig som du øker 1 maske mellom de 2 rette hele omg = 100 m totalt. Fortsett i mønster slik: *3 r, 2 vr* i to omg. Forskyv så mønsteret en maske, slik at de to neste omg starter med 1 vr og så *3 r, 2 vr*. Fortsett slik med å forskyve mønsteret annenhver omg til arbeidet måler ca 22 cm.